۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۷۲۶۲
۳ بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۵۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در ادامه دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز ۳ بازی در گروه B و C برگزار می‌شود.

استرالیا دنبال صعود مقابل حریف چغر 

از ساعت ۱۵ استرالیا در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل سوریه قرار می‌گیرد. این تیم که در بازی اول مقابل هندوستان، به برتری رسید به دنبال کسب ۳ امتیاز برای قطعی کردن صعودش است تا خیال خود را از بازی سخت سوم برابر ازبکستان راحت کند.

البته شاگردان گراهام آرنولد می‌دانند در صورت دست کم گرفتن حریف احتمال غافلگیر شدن مقابل سوری‌ها وجود دارد زیرا هکتور کوپر هم به عنوان یک مربی باتجربه به دنبال بالا آوردن تیمش از گروه است و پس کسب تساوی در بازی با ازبکستان، این بار می‌خواهند حریف قدرتمند‌تر خود را به چالش بکشند.

 

چالش شاگردان کاتانچ مقابل مهاراجه‌ها

هند که در بازی قبلی‌اش مقابل استرالیا تا دقیقه ۵۰ دروازه خود را بسته نگه داشت اما در نهایت با ۲ گل از کانگوروها شکست خورد، می‌داند برای حفظ شانس صعود باید مقابل ازبکستان دست کم یک امتیاز به دست بیاورد.

از طرفی ازبک‌ها پس از تساوی غافلگیرکننده برابر سوریه باید مقابل شاگردان ایگور استیماچ به فکر برد باشد زیرا آنها در صورت امتیاز از دست دادن برابر هند، از لحاظ روحی و روانی برای به برتری رسیدن برابر استرالیا، مدعی اصلی گروه در بازی آخر خود دچار افت شدیدی می‌شوند.

این مسابقه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می‌شود.

 شطرنج رقبای عربی ایران در الجنوب

نبرد ۲ تیم عربی گروه ایران جایی است که شاگردان پائولو بنتو با علم به اینکه در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل ایران، شانس چندانی برای پیروزی یا حتی کسب امتیاز ندارند به فلسطین به چشم حریفی نگاه می‌کنند که باید از آن با حداقل امتیاز بیرون بیایند تا صعود خود به مرحله حذفی را تا حد زیادی قطعی کنند.

امارات در حال حاضر با ۳ امتیاز حاصل از پیروزی مقابل هنگ‌کنگ به دلیل تفاضل گل کمتر پس از ایران در رتبه دوم گروه C جای دارد.

 

از طرفی فلسطین پس از شکست ۴ بر یک از ایران می‌داند در صورت تکرار شکست این بار برابر امارات، شاید حتی با بردن هنگ‌کنگ هم برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر با چالش مواجه شود. به همین دلیل این تیم هم به دنبال کسب حداقل امتیاز است.

فارس نوشت: ۲ تیم از ساعت ۲۱ در ورزشگاه الجنوب به مصاف هم می‌روند.

برچسب ها: جام ملت های آسیا استرالیا فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار